Sunday, September 2, 2007

روح جديده




اهلى أهلى هو هو

ألعب يا أهلى ألعب يا أهلى


بالحمد لله نبدأ كلامناعلى الفوز واحتلال المركز الاول بصعوبه

الحمد لله على تعادل الترجى مع الهلال

ماتش انهادره مهم جدا مش بس عشان حصلنا بيه على المركز الاول لأ لأنه بدايه جديده للنادى الاهلى بعد الفتره القصيره من الاخفاقات

وانشاء الله مستوى الاعبين يتحسن تدريجيا

الفوز واحتلال المركز الاول يسهل الحصول على البطوله لتكون المره الثالثه على التوالى انشاء الله

ويحقق الاهلى رقم عالمى لن يصل له فريق أخر فى العالم لا بصعوبه بالغه وهى التأهل لكأس العالم للأنديه المره الثالثه على التوالى

احلم لسه قدامه اربع خطوات يارب نعديهم بسهوله

أنا كنت شبه واثق منفوز الاهلى قبل الماتش لان لاعبى الاهلى مش متعودين على الخروج بسهوله من اى بطوله بيدخلوها

انا لما كنت بتفرج على الماتش أندهشت بمنظر الاستاد كان رائع الجماهير العالميه موجوده وكانت بجد رائعه

يلا يا لاعبى الاهلى الحلم قرب ومش بعيد

شويه رجوله زى النهارده والبطوله حتبقى فى الدولاب

نأسف لعدم ازاعه استديو الاهلويه لان دودى راحت الاستاد تشجع الفريق وانشاء الله حتكتب عن ما رأته وتعمل تغطيه شامله من داخل الاستاد

4 comments:

Nouran said...

ايوه راحت الاستاد من غيري مش مشكلة :)
انتوا اتاخرتوا ف الكتابة اكتبوا بسرعة وعايزين تغطيةمن جوا الاستاد انشاء الله
بس انا متفرجتش ع الماتش اهئ اهئ مكنتش لقياه مش عارفه فتحت التلفزيون متاخر ولا انا بدور ف قنوات غلط معرفش :(
يلا الماتش اللي جاي بقى ان شاء الله

عليوه said...

فعلا روح جديدة ربنا يوفق فى الماتشات اللى جاية الاهلى كبير ولا زم يفضل كبير الحمد للة على الفوز واول المجموعة ويا رب نتقابل تانى يا هلال وان شاء اللة الاستاد كلة هينور با الفوانيس فى استقباللك فى النهائى اهلى اهلى اهلى اللة عليك يا اهلى

DoOoOoOdY said...

هههههههههههه ااااااااااااخ
انا ادبست فى توبيك
ماشى يا محمد
استنوا توبيك جامد جدااااااااا

mohamed alhaddad said...

نور :ههههههههههههه بدورى فى قنوات غلط تقريبا وممكن تدورى بعد الماتش ما يخلص
انشاء الله نبقى نعمل حاجه كده نقول فيها مواعيد الماتشات بتاعت الاهلى
أنا مكنتش عايز اتأخر بس يلا انشاء الله حنكتب بعد كده على طول
-----------------------------------
aliwa:والله انا عندى احساس قوى بأننا حنقابل الهلال تانى فى النهائى بس المره الجايه حتبقى تاااااااااااااااار بايت
أحنا حنجيبهم هنا نديهم فوانيس أول ما ييجوا يتلخموا فيها ويبطلوا تدريب
ههههههههههههههه
-----------------------------------
رضوى:بس أيه رأيك تديبسه زى الفل
عايز بقى بوست يبقى تحفه أوكى